Sales & Marketing
Loyale klanten zorgen voor stabiliteit en zijn de basis van je organisatie. Sterker nog, een echte loyale klant is de beste ambassadeur voor nieuwe klanten. Een slimme klantloyaliteitsaanpak, een doordachte verkoopstrategie met de juiste verkoper(s) en een slimme marketingaanpak leidt zeker tot groei.
In het online geweld van platformen en sociale media gaan we zorgen dat we de buyer’s journey [de online klantreis] herkennen. Waar bevindt je doelgroep zich? Wanneer moet je zorgen dat je zichtbaar bent met de juiste boodschap en op het juiste moment? Dit noemen we het proces van leadnurturing.
We helpen je graag met je online zichtbaarheidsplan. We gaan aan de slag met je website- en social media strategie en bepalen relevante content.
Tijdens het verkooptraject bepalen we de verschillende salesfases. Wat is een goede lead en wat zijn de verschillende fases van de lead? Van een marketing gekwalificeerde lead tot een sales lead en van een eerste kennismaking tot een offerte met als doel een handtekening op een commercieel goede deal.